Assistent/Lead Manager

Gillar du att skapa ordning och utvecklas med ett företag i stark tillväxt och högt tempo? Är du serviceinriktad och intresserad av digital marknadsföring och kommunikation? Till Francks Kylindustri söker nu vi en Assistent/Lead Manager med placering i Norrköping eller Stockholm.

 

Vilka är vi?

Francks Kylindustri är ett av Sveriges största privatägda kylföretag. Företaget har sedan 1950-talet legat i framkant i utvecklingen av industritekniska lösningar inom kyla och värme – för att öka produktiviteten hos kunder och därigenom minska miljöpåverkan i samhället.

Vi är ett entreprenad & service/tech-bolag inom området industriell och kommersiell kyla med drygt 350 medarbetare, fördelade på 25 kontor runt om i Sverige och en omsättning på drygt 1 miljard kronor.

Vi jobbar för att skapa team som karakteriseras av en framåtanda att nå mål och ambitioner, där allas åsikter är viktiga och vi kontinuerligt lär oss av våra erfarenheter och av varandra. I kombination med kreativa team och en stark teamkänsla tror vi att anställda trivs och utvecklas, att vi kan leverera kvalitet och innovation till våra kunder, att vi som bolag växer lönsamt och att vi kan bidra till en bättre värld.

Ditt uppdrag!

Francks växer och nu söker vi en assistent till vår koncernchef och ledning som utöver de administrativa uppgifterna har ansvar för att följa upp digitala säljleads samt hålla vår hemsida uppdaterad.

Som assistent blir ditt främsta uppdrag att hantera kalender och mötesbokningar, arrangera konferenser och event, göra resebokningar samt sköta övrig administration för vår koncernchef. Du kommer även att vara med och ta fram mötesmaterial och dokumentera möten och workshops.

Ditt ansvar för säljleads syftar till att driva nyförsäljning genom att sammanställa öppna säljleads, följa upp status och se till att ansvarig säljare tar action för att stänga respektive affär. Du tar även fram rapportering samt gör analys av pipeline och stängda leads.

Du kommer in i ett för bolaget expansivt skede och i kombination med att detta är en ny roll kommer du att vara med att skapa struktur och processer för framtiden. Detta är en roll som innebär stort ansvar men också mycket frihet.

Vem är du?

Vi söker dig med stort personligt driv och ansvarskänsla för både ditt eget arbete samt för bolaget. Du gillar att lära dig nya saker, har ett öga för detaljer och uppskattar ordning och reda. Du bidrar med glädje och energi och strävar mot att hela teamet ska lyckas. Hög integritet är ett måste då du kommer att hantera konfidentiell information.

För att lyckas i rollen tror vi att du har följande erfarenheter och kompetenser:

  • Minst några års erfarenhet av liknande roller
  • God kompetens i Microsoft Office-paketet samt tidigare vana från andra IT-system
  • Har arbetat med uppföljning/rapportering
  • Kan arbeta effektivt både självständigt och i team och är bra på att hantera kommunikation med/mellan olika team
  • Flytande i svenska och engelska

 

Anställning

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, vi tillämpar provanställning. Tjänsten är baserad på vårt kontor i Norrköping eller i Stockholm men några dagar per månad kommer du att delta i möten eller konferenser på annan ort. Tillträde enligt överenskommelse.

Ansökan och kontakt

Vi tar endast emot ansökan via epost och din ansökan innehållande CV och personligt brev skickar du till erika.werme@franckskylindustri.se Vid frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Erika Werme via ovan epost. Senast 2021-09-05 önskar vi din ansökan. Urvalet sker löpande så skicka in ditt CV och personliga brev redan idag. Märk din ansökan ”Assistent/Lead Manager”

Vi ser fram emot att höra av dig!